5/28/2013

وبلاگ ایران ویچ : حمله به شادی صدر فعال حقوق زنان

خانم شادی صدر فعال حقوق زنان در صفحه فیسبوک شخصی اش از رنج های روا داشته شده نسبت به ملت عرب نقد نیش دار صمیمی داشته که با حمله گرروه افراطی گردانندگان سری وبلاگهای ایران ویچ مواجه شده است. گرداننده گان وبلاگ ایران ویچ به علت حمله به خانم شادی صدر به عنوان یکی از کاندیدهای نژادپرست ترین فرد خرداد ماه انتخاب گشتند.  
علارغم اینکه خانم شادی صدر خود جزئی از ملت حاکم می باشد نوع نگاه صمیمی! و نقادانه اش نسبت به مسائل ملت عرب قابل تحسین و ستودنی می باشد.

عباس معروفی: یکی نیست با لقد بزنه تو دهنش

دومین کاندید برترین نژادپرست خرداد ماه آقای عباس معروفی می باشد. وی در جواب مقاله آقای دکتر براهانی که رسمیت انحصاری زبان فارسی را در جغرافیای چندزبانه و چندملیتی به مانند ایران را مصداق بارز نقض حقوق بشر خوانده بود در صفحه فیسبوک شخصی اش سخنان زیر را منتشر کرده است. در عین حال وی نام جامعه ترک را با مفهوم آذری که ترمی راسیستی و استعماری میباشد فرا خوانده است. 
آقای عباس معروفی:
این آقا به قول خودش هفتاد تا کتاب نوشته و همیش به زبان فارسی. حتی یک کتاب به زبان آذری ننوشته، و بعد می خواد زبان فارسی رو تغییربده. اون هم با مغلطه. یکبار بهش گفتم:
آقا! هشتصد سال پیش وقتی شماها به ایران حمله کردین، زبان ما فارسی بود. یادت نیست؟
یکی نیست با لقد بزنه تو دهنش!؟

5/27/2013

حداد عادل: مادرانتان در خانه با شما ترکی صحبت می کنند همین حد برایتان کافی است

اولین کاندید دریافت جایزه نژادپرست برتر ماه آقای حداد عادل کاندیدای انتخابات ایران می باشد که به "زبان ترکی" که زبان مادری میلیونها شهروند ایران می باشد بی حرمتی نموده است. 
چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۲ حداد عادل در جمع قریب به ۳۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه سراسری تبریز حضور یافت . این جلسه که قرار بود ساعت ۱۱:۳۰ شروع شود با تاخیر حدادعادل ساعت ۱۲:۱۵ شروع شد.  در این جلسه برخی از دانشجویان گزینش شده برای پرسش سوالات خود فراخوانده شده و به طرح سوالات دیگر دانشجویان فرصتی داده نشد. در میان دانشجویان سوال کننده یکی از دانشجویان سوالی با مضمون اینکه چرا به فرهنگ، زبان و قومیت توجه نمی شود، مطرح کرد که رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ایران در جواب پاسخ داد :
مادرانتان در خانه با شما ترکی صحبت می کنند همین حد برایتان کافی است. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه افزود : شما در خانه هایتان به زبان مادری صحبت می کنید؛ در مدارس باید به زبان فارسی تدریس شود. 

انتخاب نژادپرست برتر ماه

از این پس در این وبلاگ هر ماه شخص، سازمان، گروه، احزاب، مدیا، و .... که مرتکب اعمال نژادپرستانه ای به عناوین و شیوه های مختلفی شده اند جمع آوری گردیده و در آخر هر ماه سعی بر آن خواهد شد که جایزه برترین نژادپرست ماه را به کاندیدهای احتمالی طی مراسمی اهداء کنیم.
هدفمان از ساخت این وبلاگ اثبات وجود و عمق نژادپرستی در جغرافیای ایران و مبارزه با هر گونه نژادپرستی میباشد. تمامی خواننده گان نیز می توانند در صورت مواجهه با هر گونه نژادپرستی مورد مذکور را با تصویر (اسکرین شات)، یا فایل صوتی / تصویری به ایمیل وبلاگ ارسال کنند. 
ایمیل وبلاگ برای فرستادن کاندیدای دریافت جایزه نژادپرست ترین فرد یا سازمان ماه:
urmiyenews@gamil.com 
شیوه انتخاب برترین نژادپرست ماه تا زمان شناخته شدن وبلاگ از سوی مدیر و مدیران وبلاگ خواهد بود ولی با شناخته تر شدن وبلاگ سعی بر آن خواهد شد تا با اجماع نظر عمومی همچون رای گیری در سایتهای اجتماعی نظیر فیسبوک نژادپرست برتر ماه را برگزینیم.